vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: carlvansynghel

Blijf op de hoogte en volg Carl

30 Januari 2011 | Nepal, Kathmandu

de vliegreis is vrij vlot verlopen. het waren goedkope tickets, en het was er wel aan te zien. maar we zijn er geraakt en dat is het voornaamste. in ieder geval beter op deze manier dan te vliegen via dehli zoals vorige keer want dat was een ramp om een hele nacht in transit door te brengen.straks vertrekken hugo hilde en ik naar nagarkot. een rit van een 2tal uren om 50km te overbruggen. hopelijks blijft het weer helder en hebben we een mooi zicht op de himalaya. morgen staat er een hiking tocht op het programma. ben benieuwd wat dat gaat worden. voor de rest is kathmandu nog steeds de chaotische stad zoals we ze hebben leren kennen, klaxoneren, alles rijden op 2 cm en en de smog die de lucht mider fris maakt. het water was mij deze morgen iets te bruin om een douche te nemen,... hopelijks zal dat voor deze avond zijn in het andere hotel. voila tot zover,.... rugzak halen op de kamer en of we go ! ah ja ... de darmen zijn voorlopig nog ok !!
namaste en tot de volgende

• 30 Januari 2011 - 09:13

Vera En Marc:

hoi Carl en co,super te lezen dat jullie in Nepal zitten.....geniet maar van de bergen. Mocht je problemen krijgen met de darmen: een blikje melk van nestlé en evenveel cola mengen en de zorgen zijn verdwenen .
    Een wondermiddel!
    Groetjes van ons.

• 30 Januari 2011 - 11:35

Walter:

carl, groetjes aan u en uw medereisgenoten

wij bibberen hier met u mee en geniet van de bergen

namaste

• 30 Januari 2011 - 14:56

Omi En Opoe:

We hebben je deze middag gemist aan de zondagtafel. Hopelijk gaat alles naar wens.Als de zon hier blijft schijnen zoals gisteren en vandaag ..zal het wieltje van de electriciteitsteller ervoor zorgen dat de electrawinst groot genoeg zal zijn om je reis te vergoeden. Nog een raad van opoe....LET OP VAN DE SCHERPE KANTEN. Dikke kus

• 30 Januari 2011 - 15:28

Lidy & Luc:

dag Carl we wensen julie een toffe reis.
    Groetjes

• 30 Januari 2011 - 18:15

Koen:

Carlo,
    veel plezier daar. Denk maar niet aan ons, anders krijg je te snel heimwee.
    Groeten.

• 31 Januari 2011 - 07:43

Yannick & Dominique:

Hey Carl,
    We volgen je avontuur op de voet, en wachten al op de eerste foto's. Geniet ervan en vergeet niet om af en toe je onderbroeken uit te spoelen ;-)

• 31 Januari 2011 - 09:09

Dikken:

Hey dikken,
    Hopelijk verloopt alles goed. Als de mensen rond U beginnen afstand te nemen, dan wil dat zeggen da ge eens met uwen deo moet spuiten hé !!

Kim, Tim en Viebe

• 31 Januari 2011 - 15:22

Nanne:

ik zie je heel graag,en ik geef je een kusje.ik ben bij omi en opoe.op school heb ik gespeeld met Jorun. Deze middag heb ik aardappeltjes met vlees en appelmoes gegeten.Juf Kaat heeft een verhaaltje verteld over een ridder. Ik vond het heel mooi. Dag lieve papa en tot binnenkort.

• 31 Januari 2011 - 15:44

Elien:

dag papa hoe gaat het met jou.heb je prajwol al gezien?mama en ik hebben het hok van Basje en van Pitsi en ilina uigekuist.Luc en Waldek maken ruzie om Roza.Femke is terug en pakt veel geld uit de kassa van de Noorderzon.maar hier zijn er geen problemen en gaat alles goed.dag lieve papa en tot binnenkort.xxx

• 31 Januari 2011 - 20:58

Lina En Paul:

Carl geniet van je reis en we hopen dat u gespaard blijft van reisziekten we zullen u
    reis goed volgen.groeten tante Lina en nonkel Paul.

• 02 Februari 2011 - 22:31

Moeke Anne:

Ik heb je verhalen aandachtig gelezen.Van avontuur gesproken!!Hier moet je jong voor zijn! Geniet ervan en er wordt goed voor je schatten gezorgd, alhoewel ze je missen.Ik ben al benieuwd naar de repotage. De vorige was in elk geval schitterend. Houje goed en een dikke bees. Anne

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal here we come...again !

Inleefreis Cunina

12 Februari 2011

laatste bericht

12 Februari 2011

Tjomba

phakding - lukla

namche bazar - phakding

11 Februari 2011

namche bazar - khumbi yul lha re
Carl

Vrijdag is het zover ! Dan vertrekken we richting Kathmandu om ons petekindje in Khandbari te gaan bezoeken. We verblijven in Sekha in de Makalu vallei in een tentenkamp om ook alle projecten van Cunina te gaan bekijken (Hostel, Medisch centrum,...). Ook Nagarkot staat op de lijst en we eindigen deze trip met een trekking van Lukla naar Namche Bazar, het laatste dorp voor Basecamp Mount Everest. Hopelijk kan ik jullie via deze weg laten meegenieten van deze avontuurlijke reis. Namaste !

Actief sinds 25 Jan. 2011