vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: carlvansynghel

Blijf op de hoogte en volg Carl

06 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

we dalen te voet af naar de hostel in khandbari. daar verblijven nog steeds zo een 80tal cunina kinderen en bij aankomst voeren de kinderen op de binnenplaats een toffe show voor ons op. ook pasang (het andere kindje dat we leerden kennen)kan het niet geloven dat ik daar sta ! we spreken af om samen met ons vieren te gaan shoppen in het dorp. daarna gingen we met de petekinderen op stap om enkele scholen te bezoeken. Prajwol sleurt me overal mee om al zijn vrienden te ontmoeten. ook ga ik een kijkje nemen in zijn klasje en mag even de kinderen toespreken. ze giechelen en zwaaien ons enthousiast uit. zijn klasje is echter niet veel soeps ! donker en totaal vervallen !! tijd om terug te keren naar het tentenkamp. onderweg passeren we het huisje van prajwol. ze hebben een leuk winkeltje waar ze wat kledij proberen te verkopen. zaterdag kom ik hier op bezoek om zijn familie te ontmoeten. zijn moeder is heel hartelijk en ziet meteen gelijkenissen tussen prajwol en mij ! misschien heeft ze nog gelijk ook !! ok wordt ik hartelijk begroet door zijn nepalese omi en opoe

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal here we come...again !

Inleefreis Cunina

12 Februari 2011

laatste bericht

12 Februari 2011

Tjomba

phakding - lukla

namche bazar - phakding

11 Februari 2011

namche bazar - khumbi yul lha re
Carl

Vrijdag is het zover ! Dan vertrekken we richting Kathmandu om ons petekindje in Khandbari te gaan bezoeken. We verblijven in Sekha in de Makalu vallei in een tentenkamp om ook alle projecten van Cunina te gaan bekijken (Hostel, Medisch centrum,...). Ook Nagarkot staat op de lijst en we eindigen deze trip met een trekking van Lukla naar Namche Bazar, het laatste dorp voor Basecamp Mount Everest. Hopelijk kan ik jullie via deze weg laten meegenieten van deze avontuurlijke reis. Namaste !

Actief sinds 25 Jan. 2011