laatste bericht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu laatste bericht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu

laatste bericht

Door: carlvansynghel

Blijf op de hoogte en volg Carl

12 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

het is zover,.. vandaag vliegen we terug. vlug nog enkele zaken kopen in het drukke Thamel, rugzak maken en naar de luchthaven. Nepal is een prachtig land, met een overweldigende natuur en een vriendelijke bevolking en ik hoop dat ik binnen een jaar of twee weer terug kan komen om Prajwol en de andere kinderen terug te zien en in de himalaya te trekken en te klimmen. het is super om naar hier te komen, maar ik keer net zo graag terug naar belgie bij familie en vrienden. ik kijk er al naar uit om zondag weer rond de tafel te zitten bij omi en opoe samen met mijn broer, Kim, Sofie en de kinderen. ik hoop dat ik met mijn verslagjes Nepal en zijn kinderen wat dichterbij heb kunnen brengen. alle hulp is hier welkom. tot slot wou ik deze wonderlijke trip opdragen aan mijn 2 allerliefste schatten Elientje en Nanneke die hun papa lang hebben moeten missen en aan mijn allerliefste Sofie, die mij toch maar weer liet gaan en thuis de boel weet draaiende te houden. Love you en tot in belgie (of is het ondertussen al de republiek vlaanderen geworden ?)
Namaste,.... namaste,....namaste !!!

  • 12 Februari 2011 - 14:30

    OMI:

    Wat kijk ik er naar uit om je morgen terug te zien lieve zoon van mij.

  • 13 Februari 2011 - 14:34

    Dirk En Myriam:


    "we hebben een clubke opgericht..."
    bedankt Carl voor je vriendschap én de sfeer die jij telkens opnieuw in de groep bracht! ook wij hebben ontzettend genoten van onze Cunina-inleefreis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal here we come...again !

Inleefreis Cunina

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

laatste bericht

12 Februari 2011

Tjomba

11 Februari 2011

phakding - lukla

11 Februari 2011

namche bazar - phakding

11 Februari 2011

namche bazar - khumbi yul lha re
Carl

Vrijdag is het zover ! Dan vertrekken we richting Kathmandu om ons petekindje in Khandbari te gaan bezoeken. We verblijven in Sekha in de Makalu vallei in een tentenkamp om ook alle projecten van Cunina te gaan bekijken (Hostel, Medisch centrum,...). Ook Nagarkot staat op de lijst en we eindigen deze trip met een trekking van Lukla naar Namche Bazar, het laatste dorp voor Basecamp Mount Everest. Hopelijk kan ik jullie via deze weg laten meegenieten van deze avontuurlijke reis. Namaste !

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1057
Totaal aantal bezoekers 13507

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 12 Februari 2011

Nepal here we come...again !

Landen bezocht: