vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: carlvansynghel

Blijf op de hoogte en volg Carl

06 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

de kinderen lopen te spelen en ze zien er veel beter uit (properder) dan toen ik hier de eerste keer kwam. er is een hartelijke verwelkoming door de schooldirecteur en bijpassende (kleine)show van enkele kinderen. ik geef hem een envelop met geld (van de huwelijksverjaardag van tante paul en tante lina THANKS) om speeltuigen te kopen voor op het plein te plaatsen voor de school. het idee wordt door de kinderen met applaus onthaald. en dan is het weer zover,...de grote voetbalmatch van belgie tegen nepal ! de nepalezen winnen met een golden goal gescoord door Thul !! mijn knie is helemaal geschaafd !! maar het was super om met prajwol te spelen. ook hij heeft er zichtbaar van genoten. tijd om af te dalen naar de tenten. we kruipen samen in de tent en nieuwsgierig kijkt hij overal in. Hij wil piloot worden en samen met mij de makalu beklimmen !!

  • 06 Februari 2011 - 14:49

    Omi En Opoe:

    Lieve,lieve schat,
    Wat ben ik blij dat ik weer wat van je hoor. Ik heb het hele verslag aan opoe voorgelezen,maar ben af en toe moeten stoppen omdat de tranen mij belemmerden.Ik ben zo fier op jou.Prajwol mag wel trots zijn met jou en Sofie.Deze middag was het weer een" gewone zondag",maar dan zonder jou. We missen je hier heel erg,maar we weten dat wat je doet,je het goed doet. Ons Elientje was een week mis. Ze dacht dat je deze zondag al thuis zou zijn...dus een beetje moeilijk,maar dan zijn wij er om haar te troosten,zoals zij met mij doet. Een dikke knuffel van opoe en mezelf...en je weet het wel hé....we zien je graag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal here we come...again !

Inleefreis Cunina

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

laatste bericht

12 Februari 2011

Tjomba

11 Februari 2011

phakding - lukla

11 Februari 2011

namche bazar - phakding

11 Februari 2011

namche bazar - khumbi yul lha re
Carl

Vrijdag is het zover ! Dan vertrekken we richting Kathmandu om ons petekindje in Khandbari te gaan bezoeken. We verblijven in Sekha in de Makalu vallei in een tentenkamp om ook alle projecten van Cunina te gaan bekijken (Hostel, Medisch centrum,...). Ook Nagarkot staat op de lijst en we eindigen deze trip met een trekking van Lukla naar Namche Bazar, het laatste dorp voor Basecamp Mount Everest. Hopelijk kan ik jullie via deze weg laten meegenieten van deze avontuurlijke reis. Namaste !

Actief sinds 25 Jan. 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 13526

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 12 Februari 2011

Nepal here we come...again !

Landen bezocht: