lukla - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu lukla - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Carl Vansynghel - WaarBenJij.nu

lukla

Door: carlvansynghel

Blijf op de hoogte en volg Carl

06 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

morgen een nieuw avontuur. ik zal moeten opstaan om 4.30 uur want we vertrekken immers vroeg naar Lukla. hier starten heel veel expidities naar de hoogste toppen. het is laagseizoen en het zou dus kalm moeten zijn. hopelijks is het weer goed want anders wordt er niet gevlogen ! morgen is dat geen probleem, maar vrijdag moeten we wel terug in kathmandu geraken om onze terugvlucht op zaterdag niet te missen. fingers crossed ! er zouden een drager en een gids moeten klaarstaan om ons tot in namche bazar te krijgen en terug. het is de laatste stopplaats voor het basecamp van de sagarmatha (everest). Hugo, Alain en ik verlaten de groep om ze vrijdagavond terug te zien.
hopelijk heb ik daar internet om mijn dagboek bij te houden. voila, en nu mijn rugzak klaarmaken en mijn bed in. namaste !

• 07 Februari 2011 - 10:25

Hedwige:

Hallo Carl,

ik lees hier dat je het bijzonder goed stelt in Nepal.
    Geniet nog van de expeditie en een goede terugvlucht gewenst.
    gr;,
    Hedwige

• 07 Februari 2011 - 11:12

Dafke:

Hello Carlos,
    geniet nog van de bergen. Een dezer moet ge uw verhaal maar eens vertellen bij een fris schuimende pint (en een colatje voor u).

Ook Namaste

• 07 Februari 2011 - 16:02

Britt :

liefste Nonkel Carl,

Moeke heeft mij het adres gegeven.
    hoe is het daar in Nepal?
    Ik heb al gelezen dat het daar heel avontuurlijk en leuk is.
    maar toch kijk ik samen met Elien en Nanne al uit naar je terugkomst.!.
    Nog veel plezier daar!!!
    -xxx-Britt-xxx-

• 07 Februari 2011 - 16:19

Bo:

liefste peter ,
    wat voor avonturen beleef jij daar in Nepal? ik ben benieuwd naar je fotos.Bij ons lijkt het wel herfst! Mis jij Nanne en Elien nog niet want je bent toch lang weg.

-xxx-Bo-xxx-

• 07 Februari 2011 - 17:07

Bart:

Geniet nog van je laatste dagen in Nepal, je moet je niet haasten hier loopt de verkoop goed dus we kunnen je nog effe missen.